Polityka zwrotów i refundacji

Polityka Zwrotów

Nasza polityka obowiązuje przez 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od otrzymania Twojego zamówienia w Butik Juliana, niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Przedmioty, których nie można zwrócić:

  • Karty podarunkowe

Aby dokonać zwrotu, należy okazać paragon lub dowód zakupu.

Nie należy zwracać zakupionego towaru do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznany zostanie tylko częściowy zwrot pieniędzy:

  • Każdy produkt, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje w nim części z powodów, które nie są spowodowane błędem z naszej strony.
  • Wszelkie przedmioty, które zostały zwrócone później niż 14 dni po dostawie.

Produkty otrzymane jako wadliwe

Jeśli Twoje zamówienie zostanie dostarczone w całości lub w części wadliwe, możesz skorzystać ze zwrotu lub refundacji kosztów. W tym celu należy wysłać do nas wiadomość na następujący adres e-mail: contact@butik-juliana.pl. Do wiadomości należy załączyć dowód płatności (np. zrzut ekranu wiadomości e-mail z potwierdzeniem otrzymanej podczas składania zamówienia) oraz zdjęcie produktów. W wiadomości należy również określić, czy wadliwe produkty mają zostać zwrócone, czy zwrócone.

Anulowanie zamówienia

Większość zamówień jest realizowana w ciągu 24 godzin. Jeśli chcesz anulować zamówienie z jakiegokolwiek powodu, napisz do nas na adres contact@butik-juliana.pl.

Wymiana i voucher

Wymiana produktu na inny rozmiar/kolor jest dostępna tylko w przypadku tego samego rozmiaru i/lub koloru tego samego stylu. Zalecamy zwrot oryginalnego produktu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, a następnie złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt.

Szczegóły zwrotu i vouchery

Domyślną metodą zwrotu pieniędzy są noty kredytowe. Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy za pomocą metody płatności użytej do zakupu, musisz powiadomić nas o tym e-mailem na adres contact@butik-juliana.pl.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, ponieważ może wystąpić opóźnienie przed oficjalnym zaksięgowaniem zwrotu. Następnie skontaktuj się z bankiem. Jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych kroków nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem contact@butik-juliana.pl.

Wymiana

Wymienimy przedmiot tylko wtedy, gdy jest wadliwy lub uszkodzony. Jeśli w takim przypadku chcesz wymienić przedmiot na taki sam, napisz do nas na adres contact@butik-juliana.pl.

Wysyłka

Użytkownik ponosi odpowiedzialność za pokrycie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty przesyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania czas potrzebny na otrzymanie wymienianego produktu może się różnić. W przypadku wysyłki przedmiotu o wartości przekraczającej 336 zł należy rozważyć skorzystanie z usługi dostawy umożliwiającej śledzenie przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia dostawy. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany produkt.

W razie pytań, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

 

Obsługa Klienta: contact@butik-juliana.pl
Telefon: +37259061873
Adres do Korespondencji: Narva mnt 5, 10117 Tallinn, Estonia
Godziny Pracy:
Pon – Pt: 10:00-22:00
Sob – Niedz: 11:00-18:00
Czas Odpowiedzi: maksymalnie 24 godziny